Informația este cheia succesului! - OBSERVATORUL NAȚIONAL TV
Informația este cheia succesului! - OBSERVATORUL NAȚIONAL TV

    Specialiștii trag un semnal de alarmă. Ce s-a aflat despre apa minerală

    PUBLICAT ÎN

    În urma unor studii, specialiștii sunt de părere că apa minerală contribuie semnificativ la creșterea în greutate și chiar la apariția obezității.

    Cercetătorii de la Universitatea Birzeit, din Palestina, susțin că apa minerală carbogazoasă nu este benefică pentru organism deoarece aceasta crește în greutate conținând dioxid de carbon care produce senzația de foame.
    Oamenii de știință au realizat un studiu pe animale de laborator și pe un eșantion de subiecți umani.

    Cobaii, care aveau la începutul studiului aceeași greutate, au fost împărțiți în patru grupuri: primul grup a primit apă mineală cabogazoasă, al doilea – o băutură plată îndulcită, al treilea – o băutură acidulată îndulcită, iar al patrulea – o băutură acidulată dietetică, cu îndulcitori.
    Șoarecii au avut accces nelimitat la hrană, iar după 3 luni, specialiștii au observat că cei care consumaseră băuturi acidulate cântăreau mai mult decât cei care consumaseră băuturi fără acid.
    Astfel, cercetătorii au calculat că şoarecii care au băut băuturi acidulate au consumat cu 20% mai multe alimente decât ceilalţi. De asemenea, au efectuat acelaşi experiment pe 20 adulți, informează noizz.ro.
    Aceștia au constatat că nivelul grelinei (hormonul care provoacă foamea) în cazul celor care consumaseră apă acidulată era de șase ori mai crescut decât în cazul celor care băuseră apă plată.

    SPONSORIZATE

    Documentele tale sunt în siguranță cu Arhiva Dia

    🛡️ Protejează-ți Documentele Importante 🛡️ Documentele tale sunt în siguranță cu Arhiva Dia. Oferim...

    Descoperă-ți pasiunea pentru mecanică cu Euro Jobs! 

    Visezi să devii un expert în lumea fascinantă a mecanicii de întreținere și reparații...

    SERVICII ARHIVARE DIGITALA A DOCUMENETELOR

    🚀 Transforma haosul din biroul tau intr-o ordine digitala impecabila! 📁 Cu Serviciile noastre de...

    Recâștigă-ți Mobilitatea și Confortul cu Terapia de Decompresie Vertebrală la Centrul Laserterapie Petroșani!

    Elongația sau decompresia vertebrală reprezintă o tracțiune în ax a diverselor regiuni ale coloanei,...

    TE-AR PUTEA INTERESA

    VIJELII ȘI PLOI TORENȚIALE ÎN APROAPE TOATĂ ȚARA. AVERTIZĂRI COD GALBEN ȘI COD PORTOCALIU, PÂNĂ LA ORA 23:00

    Perioadele de caniculă sunt urmate, în numeroase situații, de episoade de instabilitate atmosferică accentuată....

    PETROȘANI REDUCE CU 51% CONSUMUL DE ENERGIE PENTRU ILUMINATUL PUBLIC

    Municipiul Petroșani va reduce, începând de miercuri seara, consumul de energie electrică destinat iluminatului...

    POMPIERII ROMÂNI AU PROTEJAT LOCUINȚE ȘI O MĂNĂSTIRE AMENINȚATE DE UN INCENDIU ÎN GRECIA

    Pompierii români dislocați în Republica Elenă au intervenit, în seara zilei de 3 august...