Informația este cheia succesului! - OBSERVATORUL NAȚIONAL TV
Informația este cheia succesului! - OBSERVATORUL NAȚIONAL TV

    Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare

    PUBLICAT ÎN

    Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, anul trecut, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

    Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare”. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul A.S.F. a obținut un punctaj de 96,4% consumatori mulțumiți pe parcursul anului 2020.

    Call Center-ul A.S.F. a înregistrat anul trecut un număr de 18.126 apeluri, în creștere cu aproape 35% față de anul 2019, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.

    Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează A.S.F. este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

    În anul 2020, experții Call Center-ului A.S.F. au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

    Asigurările, în topul interesului consumatorilor

    Informațiile cu privire la domeniul asigurărilor au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost de 8.834 (48,73% din totalul apelurilor primite), în creștere cu 29,21% față de anul 2019. Sistemul de pensii private s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor: 5.521 de apeluri (30,46% din totalul apelurilor primite), în creștere cu 32,68% față de anul 2019.

    Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, peste 900 de apeluri au vizat Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin, în creștere cu 51,09% față de anul 2019, în timp ce apelurile cu privire la Sectorul Instrumente și Investiții Financiare au fost în număr de 507, în creștere cu circa 62% față de anul 2019.

    Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până miercuri între 10:00 și 17:00, joi între 10:00 și 18:00, iar vineri de la 10:00 la 14:30.

    SPONSORIZATE

    SERVICII ARHIVARE DIGITALA A DOCUMENETELOR

    🚀 Transforma haosul din biroul tau intr-o ordine digitala impecabila! 📁 Cu Serviciile noastre de...

    Recâștigă-ți Mobilitatea și Confortul cu Terapia de Decompresie Vertebrală la Centrul Laserterapie Petroșani!

    Elongația sau decompresia vertebrală reprezintă o tracțiune în ax a diverselor regiuni ale coloanei,...

    Curs – Expert Achiziții Publice

    Deschide-ți ușa către oportunități europene cu cursul nostru de specializare extraordinar - Expert Achiziții...

    Arhiva DIA – Servicii de Arhivare Digitală

    🚀 Transforma haosul din biroul tau intr-o ordine digitala impecabila! 📁 Cu Serviciile noastre...

    TE-AR PUTEA INTERESA

    PRIMUL CAZ DE HOLERĂ DUPĂ 103 ANI, DESCOPERIT ÎN APROPIEREA GRANIȚEI ROMÂNIEI

    Autoritățile bulgare au raportat recent un caz de holeră la granița României, fiind primul...

    ACCIDENT MORTAL CERCETAT DE POLIȚIȘTII IPJ GORJ

    În noaptea de 14 spre 15 septembrie, polițiștii din cadrul Poliției Orașului Novaci au...

    INTIMITATE ȘI BUNĂSTARE: CELE MAI NOI TENDINȚE ÎN VIAȚA SEXUALĂ PENTRU UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS

    Viața sexuală este o parte esențială a bunăstării generale, contribuind la îmbunătățirea sănătății fizice...